Dodací podmínky
Zboží je možné si po dohodě osobně vyzvednout v provozovně, nechat si ho zaslat Zásilkovnou.
Vámi objednané zboží se snažíme odeslat vždy v co nejkratší možné době, aby bylo zboží u Vás včas. Abychom to mohli zajistit, je důležité, abyste při vyplňování dodacích údajů řádně vyplnili požadované informace. (Může se stát, že napíšete špatně adresu či uděláte chybu ve svém příjmení a zboží nelze doručit.) Proto si, prosím, vyplněné údaje vždy zkontrolujte, aby se předešlo případnému zbytečnému zdržení či vrácení Vaší zásilky.
Jak je uvedeno v záložkách platební podmínky a dodací lhůty, způsob doručení i jeho cenu volíte sami. Můžete si zboží objednat na dobírku přes Zásilkovnu, můžete zboží zaplatit převodem (a zvolit jen způsob dopravy) anebo si ho vyzvednout v naší provozovně (hotově však platit nelze, proto si můžete zboží vyzvednout až po zaplacení převodem na náš účet). V případě volby platby převodem Vám zboží zasíláme ihned po připsání částky na náš účet.
Ceny dopravy
- Zásilkovna 85,0kč
- Při osobním odběru zaplatíte pouze cenu zboží, ani o kačku víc. :-)
Zboží zasíláme jen v rámci ČR na Slovensko posíláme až po vzájemném potvrzení a komunikace.
Nakupování v našem eshopu se řídí nákupním řádem - běžnými ustanoveními vyplývajícími ze zákona viz Obchodní podmínky.
Dodací lhůty
Snažíme se zaslat objednané zboží co nejdříve, je-li skladem, nejpozději druhý pracovní den expedujeme.
Dodací lhůty závisí na Vámi preferovaném způsobu doručení a čase, kdy objednávku učiníte. Pokud je objednávka učiněna v pracovní den zhruba do 12:00, zasíláme Vám objednané zboží v ten samý den. Pakliže objednáte odpoledne či večer, počítejte se zasláním následující pracovní den. Může se stát, že na zboží opravdu spěcháte, ale nestihnete učinit objednávku během dopoledne - pak neváhejte a kontaktujte nás telefonicky na čísle 724 738 198 nebo 607 239 898 a pokud to bude v našich silách, rádi Vám vyjdeme vstříc a pokusíme se zboží i tak zaslat.
Pokud zvolíte variantu doručení přes Českou poštu, obvyklá lhůta na doručení zásilky (obyčejný balík) je do tří pracovních dnů. U volby balík do ruky (či expresní balík) by Vám mělo být zboží doručeno následující pracovní den po vyřízení Vaší objednávky. Dále máte možnost zvolit k přepravě PPL či Zásilkovnu, která Vám zboží doručí taktéž následující pracovní den po převzetí Vaší zásilky.
Zboží zasíláme jen v rámci ČR.
Chci vyměnit zboží
Pokud jste koupili např. tričko a zjistili jste, že tričko má barvu, která se Vám nelíbí, nebo Vám nesedí velikost, není problém tričko vyměnit.
U každého produktu máte návod, co považujeme za nepoužitelný produkt.
(Vypraný, vyžehlený, navoněný produkt, defekt vytvořený nakupujícím, jiné jasně zřetelné vady, které zavinil nakupující buď neopatrností nebo náhodně.)
Zpravidla vše měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)
Produkt odeslat na adresu
Easy Point s.r.o.
Valtířov 6
400 02 Velké Březno
Jak postupovat
Napište nám na e-mail: info@dumtricek nebo (pro případně problémové účty, které by nám mohly spadnout do spamu) info@easypoint.cz
Nebo můžete takřka kdykoliv zavolat na tel. číslo 724 738 198 nebo 607 239 898.
Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu
- ODEŠLETE TRIČKO ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
- Do obálky vložte fakturu nebo její kopii, napište text, který se jasně týká důvodu výměny.
- Je také možné si stáhnout reklamační formulář a vyplnit vše potřebné.
- Vše naleznete v kolonce INFORMACE na webu obchodu.
- Do obálky doporučujeme vložit 80,-Kč na naše náklady opětovného odeslání nového trička (týká se případů, za které nemůžeme). Jinak tričko budeme muset opět posílat na dobírku a cena se zvýší o 30,- Kč, tedy celkem 110,-Kč.
- Ze zákona máme lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji (například když má být výrobek k narozeninám/Vánocům a je šance vše stihnout).
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace