Chci vyměnit zboží

Pokud jste koupili např. tričko a zjistili jste, že tričko má barvu, která se Vám nelíbí, nebo Vám nesedí velikost, není problém tričko vyměnit.

U každého produktu máte návod, co považujeme za nepoužitelný produkt.
(Vypraný, vyžehlený, navoněný produkt, defekt vytvořený nakupujícím, jiné jasně zřetelné vady, které zavinil nakupující buď neopatrností nebo náhodně.)
Zpravidla vše měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)

Produkt odeslat na adresu

EASY POINT - Mgr.Stanislava Lněničková
Valtířov 6
400 02 Velké Březno

Jak postupovat

Napište nám na e-mail: info@dumtricek nebo (pro případně problémové účty, které by nám mohly spadnout do spamu) info@easypoint.cz
Nebo můžete takřka kdykoliv zavolat na tel. číslo 724 738 198 nebo 607 239 898.

Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu

  • ODEŠLETE TRIČKO ZPĚT NA DODACÍ ADRESU. 
  • Do obálky vložte fakturu nebo její kopii, napište text, který se jasně týká důvodu výměny. 
  • Je také možné si stáhnout reklamační formulář a vyplnit vše potřebné. 
  • Vše naleznete v kolonce INFORMACE na webu obchodu.
  • Do obálky doporučujeme vložit 50,-Kč na naše náklady opětovného odeslání nového trička (týká se případů, za které nemůžeme). Jinak tričko budeme muset opět posílat na dobírku a cena se zvýší o 30,- Kč, tedy celkem 80,-Kč.
  • Ze zákona máme lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji (například když má být výrobek k narozeninám/Vánocům a je šance vše stihnout).

Ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy 

Formulář pro uplatnění reklamace