Často kladené otázky

  • Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?
  • Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vaší provozovně v Ústí nad Labem?
  • Nedostal jsem od vás návod na použití...
  • Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
  • Jak se mám starat o textil a jeho potisk?
  • Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
  • Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?
  • Jak mám postupovat při reklamaci?
  • Nestihl jsem si zásilku vyzvednout, je možné ji zaslat znovu?
  • Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal...
  • Nenašel jsem zde odpověď na svou otázku...

Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud Vám nezašleme emailem fakturu, jelikož eshop není propojen s naším obchodním systémem. Mohlo by se stát, že se Vaše platba nespáruje s fakturou a tím Vám nebude možné zboží zaslat - to bude možní až po ručním dohledání platby a spojení s fakturou. Tím si dodací termín zásilky zbytečně prodloužíte.
S výjimkou víkendů a svátků bývá obvykle zálohová faktura vystavena a odeslána ještě v den objednávky.

Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vaší provozovně ve Valtířově?

Pokud je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí (obdržel jste informační email), můžete si pro zboží přijít. Pro zákazníky je otevřeno od 8:00 do 16:00 každý pracovní den. Pokud Vám nevyhovují časy, je možné se na telefonu: 607 239 898 nebo 724 738 198 či na e-mailu info@dumtricek.cz domluvit. Někdy děláme i o víkendech a kolikrát dlouho do večera :o)

Nedostal jsem od vás návod na použití...

Ano, může se to stát, jsme jenom lidé. Pokud se tak stalo, napište nám, my Vám jej obratem zašleme poštou nebo emailem.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého pracovního dne (platí pouze v rámci ČR a u obchodního typu balíku). U obyčejného balíku by neměla doba dodání od odeslání překročit 3 pracovní dny (platí pouze v rámci ČR).
Pokud momentálně není zboží u nás skladem, předem se za to omlouváme. Je možné, že některé položky se vyskladní rychleji než očekáváme. Vždy budete okamžitě informováni nebo Vám bude navrhnuta jiná alternativa. Děkujeme za pochopení.

Jak se mám starat o textil a jeho potisk?

Když si pořídíte naše tričko, je důležité se řídit dle značek na štítku (to znamená pro textil jako takový).
Pokud má textil na sobě potisk, je potřeba se k němu chovat adekvátním způsobem. Když takový textil perete, je potřeba otočit jej naruby, je potřeba používat neagresivní prací prášky a zvolit program o max. teplotě vody 40 stupňů. Potisk se nesnažíme vyžehlit (ani není potřeba, narovná se sám).
Sami máme odzkoušený postup :
tričko otočit naruby, nastavit program v pračce na max teplotu 40stupňů, použili jsme prací prášek Persil color (doporučujeme), tričko vyvěsili, a nechali usušit. Po té vyžehlili vše okolo tisku a opět nosili. Tímto způsobem nám tisk vydržel pořád a pořád a ani se nijak nezměnil, když píši tento text, stále to opakujeme a stále ta samá trička nosíme :).

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud Vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete Vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat na tel. 724 738 198 nebo 607 239 898 nebo emailem info@dumtricek.cz, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, uveďte, prosím, číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne Vašich dvou objednávek a budou Vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?

Ano, samozřejmě je to možné, stačí Váš požadavek sdělit na adresu: info@dumtricek.cz

Jak mám postupovat při reklamaci?

Podmínky reklamace na našem textil shopu je možné shlédnout v našem nákupním řádu.

Nestihl jsem si zásilku vyzvednout, je možné ji zaslat znovu?

Ano, i to se může stát. Pokud tato situace nastane, zavolejte nám na telefon 724 738 198 nebo 607 238 989 nebo napište na email info@dumtricek.cz a my Vám zásilku opět zašleme. Bohužel Vám bude znova účtováno poštovné ve stejné částce jako v první objednávce.

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal...

Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu poštou obyčejným nebo cenným balíkem (nikdy ne na dobírku) do provozovny spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit. Jakmile nám balík dorazí do provozovny, je provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce.
Adresa provozovny :
Easy point
Valtířov 6
Velké Březno
400 02

Nenašel jsem zde odpověď na svou otázku...

Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku, zašlete nám jí na email:info@dumtricek.cz a co nejdříve se Vám budeme snažit odpovědět